vineri, 1 noiembrie 2013

TU! Te iubesc lumea mea!

TU, stiu ca poposesti des pe blogul meu. Citeste pana la capat!
In ultima perioada ma gandesc tot mai mult ca fericirea mea si starea mea sufleteasca, depind de ceea ce gandesc…. si incerc sa gandesc pozitiv…. 
Incerc din rasputeri sa vad doar lucrurile bune sau cel putin sa ma concentrez doar asupra acestora….
Insa inevitabil imi treci prin cap tu……… si ma intreb: Oare tu simti? Oare tu simti cat de mult ma gandesc la tine?
Oare gandurile mele ajung pana la tine? Oare te simti vreodata bine, nestiind de ce? Oare simti vreodata atingerea mea? oare ai simtit vreodata sarutarile mele? oare noapte cand dormi simti caldura pe care incerc sa ti-o transmit? Oare te simti ca si cum ai fi imbratisat chiar si atunci cand nu e nimeni langa tine? Oare ai zambit vreodata din senin??
Ajung gandurile mele pana la tine?
Ajung?
Sau esti atat de departe chiar si pentru ele?????
TE IUBESC LUMEA MEA!! si te port tot timpul in gandul si in inima mea….sper ca intr-o zi sa constientizezi cat de mult pot sa tin la tine si atunci sa apreciezi….sa ma cauti….sa ne  dai o sansa, o singura sansa! 

Niciun comentariu: