joi, 24 octombrie 2013

TU! Te iubesc, deci existi! Nimeni nu este ca tine!

Te iubesc și nu înțeleg cum e posibil să existe în lume atât de multe alte lucruri mult mai importante decât faptul că eu te iubesc pe tine…


Te iubesc chiar dacă tu n-ai nici timp, nici chef, nici interes pentru mine sau iubirea mea…și chiar dacă nu-ți place cum te iubesc și nici nu-ți folosește la nimic să te iubesc

Te iubesc în fiecare cuvânt pe care n-am apucat să ți-l spun…pentru fiecare lacrimă născută de dorul tău…pentru fiecare teamă a ta pe care n-o vei mărturisi nimănui…pentru toate privirile ... cu tot cu egoismul și orgoliul tău și cu toate ezitările și rănile pe care eu sau altcineva ți le-a făcut…

Te iubesc pentru că nu ești ca restul…pentru că nu ești și n-ai să fi niciodată al meu, ci îți aparții doar ție și lui Dumnezeu…pentru că nu mă pot opri, orice ai face, oriunde ai fi, oricât de tare mă doare…

Probabil deci, că te iubesc independent de adevărul care ești sau care ai putea fi, tocmai fiindcă nu ești cum vreau eu, nu spui ce îmi doresc, nu faci nimic din ceea ce aș vrea…

Așadar, te iubesc oricum ai fi tu, oricum aș fi eu: tristă, fericită, singură sau nervoasă pentru că…ești gândul care mă înmoaie și mă face să visez, să scriu rânduri întregi despre iubire și să uit de restul lumii și de timpul care trece atât de repede…

Te iubesc și asta îmi dă curaj să spun oricui mă întreabă, fără să-mi pese de cât de fraieră mă cred unii sau cât de mult râd alții. Eu recunosc: te iubesc așa cum mulți nu știu să spună sau să simtă și tot așa cum majoritatea se feresc să recunoască de teamă că cineva ar putea să-i bănuiască că sunt oameni…

Te iubesc în ciuda gândurilor pe care ți le-ai făcut despre mine, fiindcă tu nu întrebi – tu presupui, deduci și analizezi…deci, nu am de ales, și trebuie să te iubesc și pentru gândurile bune și pentru gândurile rele…

Te iubesc…și nu știu pentru cât timp de-acum încolo, dar cât te iubesc acum ar umple o jumătate de veșnicie…

Te iubesc pentru că mă rog pentru tine mai mult decât pentru mine și orice se întâmplă, mi-aș dori să ai parte de toate lucrurile frumoase din gândul meu cu cine crezi tu că merită…așa că nu-mi pasă cu cine ești fericit, doar să fii, cu toate că mi-ar fi plăcut să fac parte din fericirea ta…

A, da, te iubesc și pentru că îți găsesc scuze în toate și mă consider vinovată mereu…

Un comentariu:

dana spunea...

.....superb....