sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Draga TU! “Dragostea este cel frumos vis si cel mai groaznic cosmar.”

"M-aș arunca în gol cu tine din înaltul cerului,
Dar îmi e teamă că n-am timp până jos
Să-ți spun cât de mult te iubesc." (Marius Tuca) 




Fericire! Toti o vrem…toti o intalnim…toti o cunoastem…si toti disperam dupa ce a plecat! Dar cel mai important lucru e…faptul ca tu pleci…doar pentru a te intoarce…
Ma bucur ca noi, ne vedem din ce in ce mai des… Chiar daca traim intr-o lume nebuna…in care suntem intotdeauna ocupati…cariera, prieteni, familie etc… Cu toatea aceste lucruri, ne intalnim in tot ceea ce facem… Si e atat de linistitor gandul ca…oriunde, orice as face, tu esti acolo…
In perioada asta…cand totul merge binisor…chiar daca am prea putin timp pentru mine…in incercarea construirii unei cariere…seara trecuta am gasit un simplu videoclip…care m-a emotionat foarte tare…
Nu sunt multe lucruri il viata asta agitata in care traiesc…lucruri care sa ma lase fara cuvant…. Sa ma sensibilizeze in asa mod incat sa imi tin cu greu lacrimile… Dar acest videoclip…mi-a atins inima…:)

Niciun comentariu: