vineri, 6 septembrie 2013

TU! Mie dor de tine si ma doare rau!

E aproape noapte, sunt in pat dupa o agitatie teribila astazi si sper sa adorm cat mai repede. Nu vroiam sa adorm fara sa iti spun cat imi este dor de tine. 
De cate ori mi se intampla ceva bun, ma gandesc cat mi-ar placea sa impartasesc cu tine acel moment de fericire. Si in momentele in care ceva ma deranjeaza, tot la tine ma gandesc, pentru ca numai simpla ta prezenta ma linisteste. 
Mi-e dor de tine cand rad si cand plang, pentru ca numai tu ma poti face sa rad si mai mult/mai cu pofta si esti singurul care imi poate alunga lacrimile. In concluzie, mi-e dor de tine tot timpul, dar cel mai dor imi este cand stau treaza in toiul noptii sau la primele ore ale diminetii, gandindu-ma la fiecare moment in care am fost impreuna.  (EU!)
 Si imi vine mereu sa strig: TE IUBEEEEESC!!!!!

Niciun comentariu: