marți, 20 august 2013

TU! Motive pentru care te iubesc.... esti curios??


Te iubesc pentru ca....

1. Mi-am dorit sa existi...
2. Am vrut sa te intalnesc...
3. Ai aparut in viata mea ca din senin...
4. Zambetul tau m-a cucerit...
5. Esti acolo ori ce cate ori am nevoie....
6. Prezenta ta ma linistetste...
7. Privirea ta imi umple sufletul de bucurie...
8. Imi dai puterea de a lupta...
9. Te privesc si ma vad in ochii tai...
10. Te simt chiar cand nu esti langa mine...
11. Te doresc cu fiecare zi mai mult...
12. Ma faci sa zambesc...:)
13. Te ador dinainte de a te cunoaste...
14. Esti printul meu din vis...
15. Ai grija de mine...
16. Nu ma uiti niciodata...
17. M-am indragostit de vocea ta...
18. Iti pasa de mine...
19. Daca esti langa mine nu mai am nevoie de nimic...
20. Esti cel pe care l-as alege mereu dintre toti barbatii din lume...
21. Numai gandul ca te voi intalni imi inunda trupul si sufletul de fericire...
22.  Ai un suflet minunat...
23. Esti puternic, direct, un pic autoritar si romantic...
24. Cu tine pot fi EU...
25. Esti unic si special pentru mine...
26. Esti cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat....
27. Nu pot renunta la tine...
28. Esti nebunul care mi-a furat inima cand credeam ca nu mai pot iubi ....
29. Mi-e dor de tine in fircare secunda...
30 Azi TE IUBESC  mai mult ca ieri si mai putin ca maine.....







Niciun comentariu: