marți, 14 decembrie 2021

 



Ganduri de ziua mea! 

De cand ma stiu, de ziua mea am fost veselia intruchipata, dar cu tristete in ochi! Singuratatea este de fapt o forma de a nu ma lasa "citita" de nimeni, de nu-mi arata suferintele nimanui!

 Dar...  Vine iar ziua mea, apoi Craciunul si  un an nou pentru mine si sufletul meu facut zdrente! TU nu mai faci parte din el.... Inca ma doare rau dar tot sper ca o sa-mi treaca! Uitasem de sufletul meu ... m-am intors la el si la Dumnezeu! Dar singuratatea tot a ramas! 


"Mi-am văzut, în treacăt, sufletul. Dar, l-am ignorat. N-aveam timp pentru el. Şi nu voiam să-i ascult durerile şi nemulţumirile. Eram prea grăbită, prea copleşită şi aveam atâtea lucruri importante de făcut…


Dar, într-o zi, m-am trezit pustiită… şi mi-am amintit de sufletul meu, pe care, atâta timp l-am ignorat. Mi-am făcut curaj să-i vorbesc cu sinceritate…

Iartă-mă, al meu suflet! Iartă-mă că am pus alte lucruri şi alte suflete mai presus de tine!

Iartă-mă că te-am împovărat cu griji inutile, cu râuri de lacrimi plânse şi neplânse, cu doruri, cu temeri, cu ură!

Iartă-mă că te-am transformat într-o gară, prin care au poposit tot felul de trecători, care n-au ştiut să te respecte, care te-au murdărit şi care au luat tot ce au putut din tine!


Iartă-mă că te-am locuit cu oameni care nu te-au preţuit şi care au lăsat în urma lor numai tristeţe, durere şi dor!


Iartă-mă că nu ţi-am dat timp pentru dragoste, pentru linişte, pentru iertare, pentru frumos!


Iartă-mă că ţi-am ignorat chemările şi că ţi-am înăbuşit bucuriile!


Iartă-mă că te-am bulversat cu sentimente contrarii şi iluzorii, fiind prea grăbită să iubesc şi că te-am supus rătăcirilor!


Iartă-mă că ţi-am luat pacea şi că ţi-am luat dreptul la fericire!


Iartă-mă că nu am ştiut cât eşti de fragil şi de dependent de iubire!


Iartă-mă!"



Un comentariu:

Torica C. spunea...

Sunt total în asentimentul tău, cu regrete,cu sufletul cioburi..și da, iartă-mă suflete pentru că nu mai am timp să trăiesc încă o viata pentru a-ți dărui ceea ce meriți. Soarta!!Fruntea sus, te îmbrățișez cu mult drag!