vineri, 19 martie 2021



Tu! Mi-e dor de tine!

Nu stiu unde sa te gasesc
Nu stiu cum sa te caut
Dar aud o voce care in vant
vorbeste de tine
Acest suflet fara inima
Te asteapta
Adagio
 
Noptile fara piele
Visele fara stele
Imagini ale fetei tale
care trec brusc
Ma fac inca sa sper
Ca te voi gasi
Adagio
 
Inchid ochii si te vad
Gasesc calea care ma aduce departe
De suferinta
Simt ca bate in mine
Aceasta muzica care
Am inventat-o pentru tine
Daca stii cum sa ma gasesti
Daca stii cum sa ma cauti
 
Imbratiseaza-ma cu mintea
Soarele imi pare stins
Aprinde-ti numele pe cer
Spune-mi cine esti
Ceea ce as vrea
Sa traiesc in tine
Soarele imi pare stins
 
Imbratiseaza-ma cu mintea
Pierduta fara tine
Spune-mi cine esti si o sa cred asta
Muzica esti
Adagio
https://lyricstranslate.com/ro/adagio-adagio.html-6









 

Niciun comentariu: