luni, 10 martie 2014

Am revenit... Mi-am revenit:)

"Timpul separă prietenii de străini. Separă oamenii de persoane. Separă iubirea de iluzii. Separă visele de coşmaruri. Separă grijile de închipuiri. Separă teama de îndrăzneală. Trebuie doar să avem răbdare ca lucrurile să se întâmple aşa cum trebuie şi atunci când trebuie. Am învăţat că a aştepta după alţii înseamnă timp pierdut şi amânări inutile. Am învăţat că nu are rost să mă zbat să fac parte dintr-o viaţă în care nu sunt dorită şi nici să rămân în locuri unde nu mai am niciun rost. Eu nu cred că Dumnezeu vrea să îl slăvim fără măsură, nici să-i dovedim credinţa şi devotamentul postind şi mergând frecvent la Biserică. Eu cred că tot ceea ce vrea de la noi este să ne iubim unul pe celălalt. Se spune că numai Dumnezeu are dreptul să ne judece. Nu ştiu de ce am impresia că tocmai El nu ne judecă, ci doar ne înţelege şi ne iartă neobosit. Prefer adevărul care doare decât minciuna care vindecă. Dragostea înseamnă să înţelegi fără explicaţii, să crezi fără dovezi, să auzi fără cuvinte, să vezi cu ochii închişi, să simţi fără atingeri." (Irina Binder- Fluturi)
Draga jurnal al meu,
Te-am bulversat complet, stiu dar iti promit ca mi-am revenit:) Irina m-a ajutat mult sa inteleg ca o luasem razna complet si nu eram pe placul lui Dumnezeu. Asa ca, de acum ne intoarcem la povestea mea, pe care o voi scrie aici ... incet incet... E greu sa iti daruiesti inima, sa fie rau lovita de iluzii si apoi sa o reconstitui din bucati. Dar nu este prima data, nu? Sus inima si la treaba:) Va promit ca m-a parasit romantismul si ca simtul umorului debordant m-a regasit:) Soon, verry soon:) TU! Iata mesajul meu pentru tine:) !!!!


Niciun comentariu: