miercuri, 26 februarie 2014

TU! Da, TU! Pe tine te iubesc!!

Dragul meu TU!

M-am întrebat întotdeauna de ce te iubesc… Ei bine, te iubesc pentru ceea ce ești… pentru că-mi ești drag…pentru că-ți sunt dragă… pentru libertate, pentru că atunci când sunt cu tine sunt așa cum vreau să fiu, fără să mă prefac… pentru grijă… pentru că ești calm atunci când eu sunt incredibil de agitata… pentru mare… pentru că mă suporți… pentru că vrei să înveți… pentru că mă simți… pentru că știi ce-mi place… pentru că râzi când fac glume…  pentru că faci câteva ore de drum pentru mine… pentru că suntem copii… pentru că mă lași să fiu nebună…pentru că ziua mea începe și se termină cu un mesaj de la tine… pentru că mă disperi…pentru că am plâns… pentru fericire… pentru vise… pentru că nu uiți niciodată ziua de 1… pentru fluturii din stomac… pentru răbdare…pentru felul cum vorbești… cum mă privești…pentru că ai încredere… pentru că știu ce alții nu știu… pentru că îmi dai motive să fiu mândră de tine…pentru că îți plac cainii doar pentru că îmi plac mie… pentru că mă faci să-mi fie dor… pentru că vrei să fii cel mai bun… pentru că ești cel mai bun…. pentru că ești unicul…. pentru că ești tu și nu altcineva…. pentru că din toată lumea asta te-am ales pe tine…. pentru că fără tine e trist… pentru că nu mă pot împotrivi… pentru că nu pot renunța la tine…pentru că fără tine nimic nu ar fi la fel… pentru că înainte de a pleca lași urme pe sufletul meu… pentru că te iubesc…chiar și atunci când nu stiu daca tu ma iubesti :))) și încă pentru alte zeci de „pentru că…."

PS: Y love you! In my secret life!



Un comentariu:

Loredana spunea...

e minunat ce simti si e cu adevarat norocos TU ca sentimentele tale pentru el sunt atat de profunde