luni, 30 decembrie 2013

TU! Orice voi face, oricine voi deveni, oriunde voi ajunge, voi fi mereu jumatate din tine...


Este ultima zi din acest an care mi te-a adus in suflet! De la inceput, din prima zi, din prima clipa, de la prima privire - am simtit ca te iubesc ... fara limita! 

Te iubesc ... atat de frumos! Te iubesc mai mult decat te iubesc si te ador mai mult decat te ador!
Simt ca traiesc doar pentru tine ... in lumea noastra. O lume in care ne iubim ... si tu ma stii, ma ai, ma vrei...eu te privesc si nu-mi ajunge .... te simt si nu ma satur... te am si te mai vreau... de un infinit de ori! Orice voi face, oricine voi deveni, oriunde voi ajunge, voi fi mereu jumatate din tine...

Esti un suflet minunat si tare sunt fericita ca te am in viata mea ... nu am crezut vreoadata ca exista cineva ca tine pe Pamant! Sunt norocoasa ca te-am intalnit. Anul care se incheie mi te-a adus in cale! Iar acestea nu sunt doar" vorbe dulci", sunt sentimentele mele, pe care le-am pus in mana la tine ... Inchide palmele tine-le strans si pastreaza-le in suflet!!.

LA MULTI ANI ..... Ce imi va aduce 2014? Tu stii??


"Eu am intalnit un inger care m-a-ntrebat
Daca in viata am iubit cu-adevarat, macar odat'
Dar eu nu am stiut ce sa-i raspund la inceput
Dar te-am vazut venind ca o minune
Fara un cuvant a spune intrii asa in viata mea...."


Niciun comentariu: