joi, 1 august 2013

S-a dus un inger la Dumnezeu! ADIO Mirela Mireille!!!

„Sunt o carte pe care nu ești obligat să o deschizi, sunt o întâmplare pe care nu ești obligat să o înțelegi. Nu te strădui să-mi vinzi iluzii, le-am cumpărat deja pe toate”, Mirela 

„Nu mă las, nu mă dau bătută, am să lupt…cât am să pot… Din păcate nu mă simt bine. Mi s-au inflamat ganglionii și nu sunt operabili. Iar atâta timp cât boala a evoluat sub chimio nu știu ce să mai sper. Plus că nimeni nu-mi spune nimic, parcă le este frică să-mi vorbească. Luni vin iar la București. Nici doctorița nu știe ce să-mi facă, le-am încercat pe toate. Sper până luni să mai scap de dureri. Te pup…” Sunt cuvintele ei, scrise pe 3 iunie.
Adio, draga mea! O să-mi fie dor de veselia ta, de forța cu care luai moartea la mișto, de glumele tale și de dulcea ta vorbă moldovenească. Mai știi când erai în comă la spital și ai visat că erai la grătar cu Viorica din Clejani, și cântai, și dansai…? Mai știi ce râdeam împreună, la telefon, din cauza asta?
Mirela a murit luptând. A trăit cu metastazele ei, le-a acceptat, le-a suportat si s-a bătut cu cancerul folosind IUBIREA. Mirela a trăit prin iubire. Sper din totată inima să fii bine, acolo unde te afli acum. Dumnezeu să te odihnească în pace, scumpa mea!
Dana Fodor Mateescu
Mirela Tacu din Barlad s-a dus la cer! Nici eu nu am cunoscut-o fata in fata desi eram amice pe Facebook si mai comentam impreuna dintre postarile mele ca ziarist. Dar Dana Danutza, de la Editura Mateescu mi-a adus-o in suflet postand articolele in care ne arata ce inseamna lupta cu boala groaznica a Mirelei! M-am rugat la Dumnezeu de cate ori am putut, am pus acatiste, pomelnice, am cerut indurare de la El pentru Ea, dar se pare ca a vrut-o neaparat acolo Sus! Dumnezeu sa te odihneasca Mirela Mireille! 

Daca vreti sa stiti cum s-a luptat leoaica Mirela tacu cu boala intrati AICISI AICI si de asemenea AICI. Veti gasi o femeie de exceptie care acum, din pacate, nu mai este! ADIO Mirela draga mea prietena de pe Facebook! Vei ramana alaturi de noi mereu, prin ceea ce ai lasat in urma ta! Prieteni exceptionali! O sa fiu langa tine cand vei pleca definitiv, pe ultimul drum, macar asa sa te pup sa nu te vezi, cum de multe ori ti-ai dorit vazand expresia mea celebra pentru prieteni! 

Cezara MIRONICA




ADIO!




Niciun comentariu: