miercuri, 8 mai 2013

O istorie in imagini pentru cine vrea sa faca ceva cu viata sa!

Asa am fost acum doi ani ....100 kg!
Am gasit Herbalife si am inceput sa ma nasc a doua oara! 

Asa arat astazi la 67 kg! Ma mentin cu usurinta! 
Alerg la cross! 
Am renascut, nu vi se pare? As vrea sa stiti ca exista tinerete fara batranete:))
 Istoria mea este una simpla! Acum doi ani, mancam ca sa exist! Aveam 100 de kg, ma miscam "in reluare" :)) aveam HTA, ficat gras (steatoza hepatica), dureri groaznice de spate si picioarele umflate grav, hernie de disc, insomnii grele (dormeam doar "drogata" cu somnifere), inceput de diabet..... Acum am 67 de kg, ma mentin cu usurinta si nu mai am nimic din ceea ce ati citit din problemele de sanatate! Am slabit in numai 8 luni, iar de atunci ma mentin cu usurinta, pentru ca mi-am schimbat stilul de alimentatie! Nu este greu deloc! Vreti si voi???


Aici va astept! Contactati-ma, am un cabinet extraordinar de primitor, niste aparate minune care indica noua parametri de santate printre care si varsta biologica a organelor interne, evaluarea nutritionala si de sanatate din punct de vedere al alimentatiei fiind absolut GRATUITA, iar solutia, daca va doriti, este oferita de Herbalife! Va astept cu drag pe toti! Contactati-ma aici sau la e-mail mcezarina@gmail.com. Va voi face o programare iar daca sunteti din alt oras, vom face consultatia pe net! Avem cu totii skype sau messenger nu-i asa? In cazul in care doriti solutia, ma deplasez personal in orasul  vostru! Va iubesc! Va astept!!!NU EZITATI!


Iata ce mi-a oferit mie Herbalife!!!! Vreti si voi??? Hai! Va astept!!

Niciun comentariu: