luni, 19 decembrie 2011

Astazi este ziua mea si ma simt intradevar extraordinar!

Cui trebuie să îi cer voie să mă sărbătoresc? În primul rand, mie. M-am împărţit în atâtea sarcini – personale, profesionale, amicale…nici nu le mai ştiu rândul si toate sunt prioritare!

 Aşadar, ce e de făcut? Nu accept nici să trag chiulul de la îndatoririle mele. Dar vreau ca azi să fiu eu prioritatea de pe agendă. Azi vreau să fiu în prim plan şi îmi voi cere drepturile. Sunt femeie independentă şi puternică sau doar gura e de mine?! 

Azi, vreau să mă tratez frumos, să îmi acord atenţie, să surâd, să mă distrez, să strălucesc. Ca o femeie normală ce sunt, îmi doresc să fie ziua mea, nu a altcuiva. Ziua în care mă simt bine, de-a dreptul specială. Sunt propria mea şefă şi azi îmi dau liber din serviciul grijilor de tot felul, pentru că este o zi festivă. Este ziua mea! 

Nici măcar nu trebuie să plec de unde mă aflu, să mă stresez cu aranjamente, invitaţii, meniuri etc. Oriunde voi fi, voi primi tot ceea ce viaţa îmi aduce azi în dar. Poate să fie aşa cum vrea ea, imprevizibilă. Oricum eu voi aştepta cu urechile ciulite foşnetul ambalajului în care va decide să îmi livreze cadourile şi mă voi bucura de ce îmi scoate ea în cale. Nu sunt pretenţioasă, sunt optimistă. Cine m-ar putea opri? E ziua mea! 

Pot să o sun pe prietena mea din Anglia sau pe cea din Italia (colega mea draga) sau nepotii din Spania sau prietenul din Canada ori pe cel din Australia ...  şi să ii întreb cum e vremea pe la ei, să-mi dăruiesc măcar o călătorie imaginară până la ei. Pot să fac o seară de karaoke cu prietenii, ce contează că suntem în mijlocul săptămânii? Azi nu gătesc, nu spăl vase, nu îmi pasă decât să o sărbătoresc pe tipa asta care face zilnic atâtea lucruri, de îmi stă mintea în loc şi cu care toţi sunt obişnuiţi să le facă pe toate, pentru că e superfemeie.

Nu mă voi simţi egoistă pentru că îmi acord o pauză, pentru că mă simt bine, pentru că mă răsfăţ. Pentru că, din când în când, la un an diferenta, merit să fie şi ziua mea. Şi cine doreşte, e invitat să o serbeze cu mine. Va pup de nu va vedeti. Si haideti sa ascultam melodia mea favorita, ca doar e ziua mea!

Ador melodia asta! 
 

Niciun comentariu: