marți, 8 martie 2011

In sfarsit, Barladul are o Casa a Casatoriilor!


Barladenii au de pe 8 Martie, un loc superb in care vor spune „Da“ pentru un inceput de viata in doi. Casa Casatoriilor (fosta Casa Silvian sau Casa de Oaspeti) a fost inaugurata ieri, de 8 Martiea, cu o ora inainte ca primul cuplu de insuratei sa sparga gheata. “Era si timpul sa terminam cu casatoriile care se oficiau in vechiul lacas. Inca de cand eram copil visam, cand vedeam casa aceasta, sa poata fi a Barladului si mi-as fi dorit sa fie acolo Casa Casatoriilor. Acum mi-am indeplinit visul si asta pentru ca am fost pe faza si cand casa a fost retrocedata celor care au mostenit-o, Primaria avand drept de premtiune, am putut sa o cumparam cu doar 150 000 de euro. Acum se pot oficia casatoriile si la Barlad, intr-un loc aparte, fara  sa mai fie oamenii nevoiti sa se ascunda prin spatele blocurilor, cum era inainte”, a precizat primarul Constantin Constantinescu. La jumatate de ora, dupa inaugurare, deja primul cuplu barladean isi unea destinele in fata celor prezenti, casatoria fiind oficiata pe primarul barladean.  Tinerii Simona (fosta Ivascu) si Tudor Banu, casatoriti alaturi de rudele si prietenii care au participat la ceremonial, au intrat in istoria orasului ca primii tineri care au spus „Da“ in imobilul de pe Bulevardul Epureanu.




Niciun comentariu: