marți, 21 decembrie 2010

Va multumesc! Va iubesc! Craciun Fericit!



Tuturor celor care mi-au trimis urari de ziua mea, va multumesc si declar aici, sincer, ca va iubesc! Pe toti, inclusiv pe cei care n-au comentat, pentru ca poate ma urasc. Multumesc in mod deschis si public, prietenei si colegei mele Alina Darie, un om si jumatate cu care sunt mandra ca sunt colega si prietena. Multumesc colegilor mei care m-au sunat "la colectiv" si m-au felicitat! Copiilor mei deosebiti... si prietenilor din Anglia, Canada, Spania, Grecia si Italia, care m-au sunat! Sunt prietena "internationala" a celor care ma cunosc cu adevarat. Doamne, fa asa incat toate rugile mele pentru ai mei si pentru prieteni sa ajunga pana la Tine! Asculta-ma, ocroteste-i, pazeste-i de relele acestei lumi! Craciun fericit, oameni buni! Va multumesc! Craciun fericit prieteni dragi!
colinde Colinde colinde
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica

Niciun comentariu: