joi, 23 decembrie 2010

Disperare, numele tau e Romania!

Adrian Sobaru a facut astazi un gest disperat si mai putin eroic! S-a comportat ca un tata iresponsabil, ce crede ca isi da viata pentru copilul sau, strigand in gura mare ceea ce noi toti gandim si nu avem curaj sa spunem. Nu este asa. Avem curaj si o putem spune. Astazi am plans privind zborul frant al colegului din TVR. Mi-am adus aminte ca tot la TVR acum cateva zile s-a mai spanzurat un alt salariat .... Oare ce se va intampla mai departe?  Ce pacat ca Adrian nu s-a gandit la copilul sau care are mari probleme.... Cum isi putea ajuta el copilul din mormant sau din scaunul cu rotile? A avut un noroc chior... si nu stiu, desi am plans cand am vazut scena, ceva ma face sa cred ca a fost o mare regie in toata aceasta scena a balconului din Parlament! Am asa o senzatie ...  ceva nu se leaga. Pacat, multa lume este disperata, dar nu asa trebuie rezolvata problema. Mai ales cei care au copii ce depind de ei! Dumnezeu sa-l ajute pe Adrian Sobaru si pe familia lui! Daca este nevoie, vom dona cat putem pentru el, dar viata trebuie traita si copiii ocrotiti, nu lasati in voia sortii!

LIVE Vino Doamne _ piesa lui Vali Sterian intr-o interpretare aparte imaginata de Bogdan Curta LIVE
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica

Niciun comentariu: