vineri, 23 ianuarie 2015

Declaratie de dragoste!

TU!

Incep anul 2015 in forta:)) Iti amintesti? Ti-a placut foarte mult aceasta scriere a mea "fara destinatar". Ai stiut ca e pentru tine! Asadar, din nou si mereu "Te iubesc"!


Te iubesc ! Tu ești singurul lucru bun care mi s-a întâmplat în viață. Tu ești singura persoană care îmi dă puterea să merg mai departe și să înfrunt greutățile vieții. Te iubesc pentru că exiști, te iubesc pentru că îmi ești aproape, te iubesc pentru ceea ce ești, iubesc sufletul tău , iubesc zămbetul tău, iubesc privirea ta , iubesc la nebunie să te ating .. , iubesc la nebunie să te sărut ,te iubesc în fiecare secunda ce trece din viața mea. Te iubesc atunci când plângi, te iubesc atunci când razi , te iubesc cu toată ființa mea , te iubesc atunci când dormi, te iubesc atunci când nu ești lângă mine, te iubesc și mai mult când ești lângă mine, te iubesc pentru că îmi umpli viața și mă faci fericita dându-i un scop ..o existență . Până și aerul pe care îl respiri s-a îndrăgostit de tine, până și cei mai frumoși ochi din lume sunt geloși pe ochii tăi minunați. Atunci când tu ești trist cerul plânge pentru tine, iar când ești fericit soarele radiază de fericire. Mă bucur și îi mulțumesc lui Dumnezeu că mi te-a adus în viață, secundă cu secundă, minut cu minut..


Te iubesc și nu as renunța niciodată la tine, nu știu ce m-as face dacă ar trebui să trăiesc fără tine. Ce aș putea face cu viata mea dacă tu nu ai fi în ea. Ce rost ar avea zilele mele.. dacă tu nu ai exista în ele? Te iubesc mai mult ca ieri și mai putin ca mâine , te iubesc până la infinit și înapoi tu ești tot ce mi-aș fi putut dori de la viață. Alături de tine trăiesc cel mai frumos vis din univers. În încheiere aș vrea să îți spun că ești totul pentru mine, și că te iubesc enorm, și voi lupta zi de zi că visul să nu se sfârșească, să fim două inimi pereche, ca și nimeni niciodată să nu ne poată trezi din acest vis frumos, pe care-l trăim. O poveste de iubire, doar tu și eu , două suflete pereche , care se vor iubi mereu. Am vrut să iți scriu doar 1% din motivele pentru care te iubesc!



 Apropo..ți-am spus cât de mult TE IUBESC ? 

Niciun comentariu: