luni, 16 decembrie 2013

Celui mai drag om pentru mine! TU!


“Nu stiu din ce cauza?! Dar simt ca se apropie si simt tristetea in suflet cum se revarsa. Dorul de tine ma doare tot mai mult, si stii cum e sa te doara trupul de dorul cuiva? Nu, e o durere, ce incepe din inima,

Trista soarta, sa astepti sa termini ce-ai inceput. Astepti in tacere si citesti tot ce-ti scriu. Mi-ai dat tot, ti-am dat tot. Acum privesc in urma mea si-mi amintesc. Te caut in fiecare chip ce-l vad pe strada dar nu esti tu.
Te simt in fiecare suflare de vant ce-mi mangaie fata dar, nu esti tu si imi este dor, dor, si vreau sa te simt, fie chiar si pentru o clipa, o dulce clipa. Fie chiar si pentru o secunda sa te ating, sa ma simti langa tine. Vreau sa-ti mangai sufletul, sa-ti prind suflarea intr-un caus, sa nu-i dau drumul niciodata.

In schimb tu te adancesti intr-o tacere , astepti, cauti, ratacesti, pe urma te intorci din nou, ma cauti, intrebi, iar eu astept.

Cand sunt cu tine nu ma gandesc la altceva decat ca imi este bine. Cand nu te vad, mi-e dor de tine, atat de dor incat te zamislesc in mintea mea ca sa te stiu aproape. Iti vorbesc, te cert, te mangai si te ghemui in bratele mele.

Te-am zarit azi printre oamenii de pe strada. Am vrut sa te strig dar am deschis ochii si visul meu s-a destramat. Am strans buzele in incercarea de a simti sarutul tau dar am realizat ca visez, iar visez. Mergeai linistit. Nu te chemasem si nici nu ti-am spus sa pleci. Pur si simplu paseai. Totusi, am avut impresia ca pleci pentru totdeauna, ca pasii nu te vor mai purta spre mine niciodata, iar in clipa aceea mi-a fost atat de dor de tine incat inima mea a incetat sa mai bata. Timpul s-a oprit in loc, doar pasii tai au continuat sa te duca departe de mine.

Desi totul ne desparte, distanta, oamenii, viata, poate si destinul, esti pentru mine o raza calda si firava ce-mi mangaie obrajii. Chiar de-ai fi fost aproape, as fi vazut exact ceea ce esti, un om caruia ii place tot ceea ce este frumos, intens si rafinat. Fiecare vorba a ta imi picura-n inima, ma face sa tresar de bucurie. Cautarea mea dupa implinire te vrea tot mai aproape. Cum ar fi daca te-as atinge…ce-ai mai fi…ce-as mai fi? Mi-ar place sa te descopar fara de sfarsit, as vrea sa iti luminez fiecare gand. Da-mi voie sa-ti ating sufletul!”

Niciun comentariu: