luni, 16 septembrie 2013

TU! As face orice pentru tine!

Dacã îmi ceri sã ardem casa acum
Dã-mi un chibrit şi asteaptã-m-afarã gata de drum, 
Pune degetul pe hartã cu ochii inchişi
Şi las tot in urmã… (Pentru tine)

Dac-ai vreo teamã sau te-apasã ceva
O sã întorc lumea pe dos pentru linistea ta…
Aratã-mi un pod pe care nu poţi sã-l treci
Şi merg pânã-n iad şi-n ‘napoi… (Pentru Tine)

Dacã-i un lucru ce-ţi lipseşte, te rog
Trage perdeaua şi nu-ţi face griji, mâine mã-ntorc…
Cã tre’ sã sec un ocean sau sã topesc un gheţar, 
În zori am o surprizã… (Pentru Tine)

Aduc ploaia sã te spele de-amar, 
Sfâşii din soare o nenorocitã de razã doar
Sã nu ai niciun suspin, sã faci riduri zâmbind
Şi dacã nu-i de-ajuns… (Pentru Tine)

Pot sã dau foc la cer, m-arunc în noroi, 
Zdrobesc ziduri cu pumnii goi…
Îţi pun lumea-n palme de vrei, 
Aş face orice… (Pentru Tine)

TU! Adevarul spus oricum e cel mai eliberator lucru! Te iubesc! Cere-mi orice!



Niciun comentariu: