sâmbătă, 8 iunie 2013

Imposibila iubire!

O iubire imposibila...
Mi-a schimbat destinul intr-un ceas
Cine s-o fi razbunat
Mi-a luat totul si mi-a dat
O iubire imposibila... (EU!)



Mai miros a tine, mai mirosi a mine, 
o sa vina vremea sa ne stearga ea, 
încercare aspra, misiune grea, 
noua, niciodata, nu ne va fi bine....


Ai sa ma ierti ca nu pot fara tine
Si daca n-ai sa poti si n-ai sa poti
Mie pierzându-te-mi va fi mai bine
Eu tristul cel mai liber dintre toti.


Si cum se-ntampla moartea sa le spele
Pe toate-nobilându-le fictiv,
Ai sa te-apleci deasupra mortii mele
Si tot ai sa ma ierti definitiv.


Ai sa ma ierti în fiecare noapte
Si-am sa te mint în fiecare zi
Si cât putea-va sufletul sa rabde
Cu cât îti voi gresi te voi iubi.
 (
Adrian Paunescu)

:))) Sigur stii de ce rad! Te iubesc!

Niciun comentariu: