vineri, 28 septembrie 2012

Barcelona, dragostea mea!

M-am intors de cateva zile din Barcelona..... Ce vis, ce frumusete, ce viata ... ce viziune mi-a oferit acest oras si in special liderii de la Herbalife! Cuvintele sunt de prisos, am luat cu amandoua mainile ce mi-a dat acest minunat oras! Istorie, frumusete, civilizatie, Messi, FC Barcelona, Camp Nou, Stadionul si satul Olimpic, Gaudi, Sagrada Familia, Mediterana, Aquarium-ul cel mai mare din Europa, Dali, Piata Spania, strazi incredibil de curate, oameni frumosi si calzi, care te saluta cu "Hola!" vazand ca esti strain, avand un zambet incurajator pe fata.... Cat despre Herbalife, abia aici am vazut "lumina" si in ce afacere extraordinara am intrat! Multumesc Herbalife, multumesc Mark Huges, cel care a inventata aceasta companie si minunatul SHAKE, multumesc tuturor colegilor din Herbalife Barlad, Vaslui, Iasi, Piatra Neamt ... Multumesc Claudia, Adina, Dutu si in special MULTUMESC Claudiu! Vei avea vesnica mea recunostinta pentru ca ai avut incredere in mine si mi-ai oferit posibilitatea sa traiesc din nou si mai ales mi-ai redat, cu ajutorul produselor sanatatea! Barcelona, si pe tine te iubesc! Va pup pe toti de nu va vedeti!!!! Va ofer un clip minunat, sa vedeti si voi, prin ochii mei BARCELONA!!!


Niciun comentariu: