sâmbătă, 4 februarie 2012

Cel mai iubit dintre catei!

Viata de caine poate fi mai buna ca a omului. Rasa si pedigree-ul face pentru un catel cat niste parinti de familie buna pentru un copil. Mancarea buna, caldura caminului, plimbarile zilnice si alinturile sunt doar cateva din facilitatile de baza de care se bucura un caine de rasa. Mishu este catelul meu, cel mai iubit dintre toti cateii din lume. Din experienta mea de iubitoare de animale am ajuns la concluzia ca nimic nu se compara cu dragostea unui caine, lui nu ii pasa daca esti bogat sau sarac, frumos sau urat, gras sau slab, nu ii pasa ce masina conduci, el nu te catalogheaza dupa aparente ci iti ofera dragostea lui neconditionata , daruindu-ti inima lui. Despre cati oameni poti spune asta ?
 Ieri am iesit cu Mishu si cea mai buna prietena la plimbare prin Barlad, sa hranim animalele acestea iubitoare care stau afara, in zapada si ger ....dar care au atata dragoste de oferit! Aveti spre delectare cateva clipe din cele ce am trait noi ieri! Va iubesc!


 

Niciun comentariu: