luni, 3 octombrie 2011

Am castigat medalia de bronz la cros: 800 de m!!! Am alergat!

Daca acum cateva luni, cand aveam 100 de kilograme mi-ar fi spus cineva ca am sa slabesc 25 de kilograme, ca am sa reincep sa fac sport, sa alerg in parc, sa merg la sala, sa port tocuri si sa fiu sanatoasa, fericita si fara grija pastilelor de somn si de tensiune, as fi ras in hohote!! 

Si totusi, cred ca Dumnezeu ma iubeste, pentru ca mi-a scos in cale produsele Herbalife, cu ajutorul carora am slabit si continui sa slabesc. In ciuda tuturor "avertismentelor" primite de la tot felul de neaveniti, care se dadeau prieteni, cu ajutorul Herbalife mi-am recapatat puterile si sanatatea! Mi-am schimbat obiceiurile alimentare, iau suplimente de nutritie, care este hrana absoluta, parca e mancare pentru zei, asa de bine imi face! 

Si daca cineva mai are vreo indoiala ca Herbalife inseamna viata sanatoasa, priviti: Am alergat pe 1 octombrie, la Crosul pensionarilor, categoria "juniori" :)))) - 800 de m!!!! Am iesit pe locul II, medalia de argint! Ei, ce mai ziceti? Eu zic sa priviti! Ca aveti dovada! Multumesc Herbalife!
 

Niciun comentariu: