duminică, 7 august 2011

Sunt inconjurata de ingeri. Ii numesc simplu PRIETENI! Va multumesc!

Ziua prieteniei se sarbatoreste in fiecare an, in prima duminica din august, incepand cu 1935, cand Congresul SUA a proclamat aceasta zi, zi de sarbatoare in onoarea prietenilor. In 2011, Ziua prieteniei este duminica, 7 august. Tu ce faci de Ziua prieteniei?

Ziua prieteniei se petrece in mod traditional facand schimb de flori si cadouri, ca si semn de apreciere pentru prezenta prietenilor in viata noastra.





Prietenia este un motiv de sarbatoare, cu atat mai mult in vremurile de restriste, pentru ca, asa cum spune si proverbul, prietenul la nevoie se cunoaste.


*Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si le voi face eu pe celelalte 99 pentru tine.

*Un iubit te poate injunghia in inima, un strain in fata, un prieten pe la spate. Dar prietenii adevarati nu poarta cutite la ei. (A boyfriend stabs you in the heart, a stranger stabs you in the front, a friend stabs you in the back, but best friends don’t carry knives.)



*Prietenii adevarati sunt ingeri, chiar daca au uitat sa zboare…

*Un prieten adevarat e greu de gasit, si mai greu de parasit si imposibil de uitat. (True friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget.)


*Sunt inconjurata de ingeri. Ii numesc simplu PRIETENI. (I’m sorrounded by angels. I call them FRIENDS.)

*Dintre toti cei care vor intra in viata ta, numai prietenii adevarati vor lasa urme in inima ta. (There will be many people who will walk in and out of your life but only true friends will leave footprints behind.)

*Un prieten adevarat e acela care iti accepta trecutul, te sprijina in prezent si te incurajeaza in viitor. (A friend is someone who accepts your past, supports your present and encourages your future.)



Pentru toti prietenii mei si am constatat ca am multi de aceea nu i-am putut cuprinde pe toti ... cu multa dragoste si prietenie! 
Cezara!


3 comentarii:

Tatiana spunea...

Atunci La Multi Ani, draga mea si la cat mai multi prieteni adevarati!

Un blogger spunea...

Prietenii te fac sa zambesti: fii un bun prieten ;)

meteora spunea...

Prietenia este mana care iti sterge lacrimile, cand viata te doare !
Sa imbatranim frumos si sa ne cautam din cand in cand...