duminică, 20 februarie 2011

Barlad - oras al vietii mele! - Remember pentru cei plecati....

"Barladul s-a afirmat din cele mai vechi timpuri ca un important centru administrativ si politic, cu o bogata viata economica si culturala, atestat ca cel mai de seama targ al Moldovei de Jos. Barladenii, cetateni onesti si gospodari, cu respect pentru credinta strabuna si cu un simt civic dezvoltat, au imprimat in toate domeniile o atmosfera de munca, implicare si de sprijinire a celor napastuiti" mentioneaza unul dintre cei mai importanti oameni de cultura din Barlad- dr. Constantin Teodorescu. Filmuletul pe care va invit sa-l urmariti nu cuprinde fotografii de familie ci imagini ale unui oras european! Este drept ca suntem bogati in istorie, ca avem oameni de seama care provin din acest loc - orasul a dat doi sefi de stat A.I.Cuza si Gheorghe Gheorghiu Dej, dar .... cu cat s-a furat si s-a distrus in ultimii 20 de ani, puteam avea un oras ca o floare, cu nimic mai prejos decat celelalte orase din Europa spre care ne indreptam visurile si la nivelul carora eram odata! Vizionare placuta si acesta este primul dintr-o serie de filmulete ce le voi arata lumii intregi, despre Barlad. Maine voi pune si Imnul Barladului, o frumoasa melodie pe care o canta cineva... dar ...pe maine! 



Un comentariu:

Marcel spunea...

Mi-a placut pagina sa stiti. Felicitari! Eu am 10 ani de cand sunt in Mexic, dar toata viata mea pana la 26 de ani am trait la Barlad. Imi este dor de orasul natal. Va multumesc.

Marcel Vasilache
Queretaro - Mexico