luni, 10 ianuarie 2011

Pentru cei care mai sperau sa nu se intample! Anunt important! M-am inmultit!

Un politician de cea mai joasa speta din Barlad spera ca in curand sa scape de mine, ghimpele din fundul lui rosu de maimuta! Spera ca eu sa mor si astfel sa dispara de pe fata pamantului unicul ziarist din Barlad si de aiurea, care indrazneste sa il critice pentru felul in care isi face datoria fata de alegatori. Am un anunt important! M-am inmultit! Nepotul meu este la sase ani atat de istet, incat cu siguranta imi va calca pe urme.... deja este rocker:)))) Ii place Du Hast - cantat de Rammstein, ii pace Iron Maiden, AC/DC... si Kuss Mich (nici eu nu stiu cine-i asta??!!). Pentru exemplificare, va atasez si filmuletul de la "Serbarea pentru Bunici", pentru ca acum este in perioada "varsatului de vant" si este "abandonat" de parintii lui la bunici, carora le ofera cate o serbare pe zi!.... Omuletul are "giaca di motor" si chitara, la care va trebui sa invete sa cante! Amuzant, ii plac animalele de casa (ca si mie), ii plac povestile (ca si mie), desenele animate (ca si mie) si uraste ... politica! (ca si mine!) si politicienii!  - fix ca si mine:))) Distractie placuta! 


Un comentariu:

Anonim spunea...

Tare pustiulica! Dar cred ca bunica are o mare parte din vina, sa-ti traiasca!