vineri, 17 decembrie 2010

Un deputat nesimtit!

Deputatul Razvan si-a luat-o astazi de sanatate! Eu personal un asemenea individ, cu un obraz atat de gros chiar nu am mai vazut. Fiind astazi la o actiune in Primaria oraslui, mai precis la un spectacol oferit de prichindeii Gradinitei nr.9 din Barlad, am asistat la cel mai grotesc spectacol! Copii au fost pusi de educatoarele pupincuriste, de la aceasta gradinita, sa recite "ode" primarului si deputatului! Mai ceva ca in comunism: "Din Barlad la Bucuresti, deputat ca al nostru nu gasesti! sau "Foaie verde de marar, sa traisca domn primar...." Bleah! Bietii copiii.... In loc de serbare ... au venit la Primarie sa ridice "conducatorilor iubiti" osanale! In loc de Mos Craciun s-au ales cu deputatul Ravan si primarul Titi, care le-au dat covrigi si niste ciocolatele, luate de la sponsori, nu de la ei din buzunare! Si surpriza! Deputatul Razvan s-a bagat in seama in preajma mea, incercand sa intre in cadru la poze, razand cu gura pana la urechi.... Iar la iesirea din sala de sedinte unde a impartit covrigi si ciocolate copiilor, deputatul a vrut sa vina la mine sa-mi ofere covrigi ...."Lipsesti din fata ochilor mei" a fost tot ce-a auzit oribilul "Razvan" care in loc de raspuns, pentru ca nu avea, a inceput sa rada manzeste! Culmea tupeului... este sa faci "ceva" maro la usa unui om si apoi sa suni si sa ceri hartie igienica. Dupa tupeul deputatului, chiar ca le-am vazut pe toate! 

Dedicatie speciala pentru deputatul Razvan si primarul Titi!

Niciun comentariu: