luni, 13 decembrie 2010

Raspuns pentru "Ionut" - Baiete, ma confunzi!

Un cetatean din Barlad, cititor al blogului meu, mi-a trimis un comentariu la ultima postare,  cea cu "Autogoooool!", care m-a ingrozit! Dupa ce ma felicita pentru curajul de a ma "lupta" cu politicienii de genul deputatului ... fara nume, acesta incepe prin a ma "informa" despre nevasta deputatului, aruncand cu laturi in ea, evident enervat de faptul ca "Flacaruica" deputatului se plimba pe banii nostri, cu masina Camerei Deputatilor, facand cumparaturi! Comentariul  este plin de rautacisme. Asemenea mesaje ma fac (oricate dispute as avea cu deputatul in cauza) sa ii dau lui dreptate si nu la cei care comenteaza. Pentru ca, daca eu am dispute de idei cu nefericitul deputat, anonimul "Ionut" pare mai degraba un frustrat obscur si mic, prea mic (dupa continutul de vorbe) ca sa-si dea cu parerea intr-o chestiune de genul acesta. Din momentul in care eu combat un deputat pentru  ca foloseste aiurea banii publici si are atitudini publice dezonorante pentru el, iar "Ionut" vine si-mi povesteste ce-a facut si cu cine "Madam la Flamme" a deputatului pe cand era in liceu.... e ca si cum. ... noi, ziaristii, am fi confundati cu babele care stau cu coatele pe gard si fac... politica. Mai mult, mie chiar mi-a "mirosit" ca cineva din anturajul deputatului a facut aceasta "trimitere" anonima, ca sa cad eu in capcana si sa public ineptia de e-mail! Mai draga "Ionut", te informez ca ultimul care m-a pacalit in aceasta viata se numeste Janut si asta se intampla undeva prin anul ....1979! Dar lui i-am trecut cu vederea, ca mi-a daruit doi copii absolut minunati! De atunci insa, am vazut multi de-alde "Ionut" si nu am mai cazut in capcana! Nu te supara, dar sa nu mai trimiti astfel de e-mailuri! Fii barbat si combate pe fata! Nu te da erou numai pe Facebook...... Hai sa ne distram cu Buzdugan! Auditie placuta!

Niciun comentariu: