marți, 22 iunie 2010

De ce as vreau eu ca sa se reprofileze Tamara!

Mai intai cetiti aici!

http://www.tamyproca.blogspot.com


Am citit absolut intamplator, primind un link de la o colega de presa, ceea ce a scris o blogarita, cica absolventa de Facultate de Jurnalism.... desi sincer ma indoiesc ca profesorii de la Facultatea aia de jurnalism ar fi licentiat-o pe draga de Tamara.... care vrea sa se reprofileze, din cauza ca, zice ea, in presa vasluiana se intra cu pile (??!!) iar jurnalistele valoroase ca ea nu au loc de .... putori inapte, care scriu despre "nimeni si nimicuri," despre sprijinitori" ai campaniilor electorale si ai primarilor sau despre o baba senila si incoerenta.."....ea cazand in extaz si admiratie pentru alti mari jurnalisti (adevarati ce-i drept) in loc sa puna mana sa invete cu ce se mananca presa..... Tamara, draga mea, te rog eu, te implor, reprofileaza-te odata ca daca apuci sa intri in presa .... ne-am dus dreaq! Ce ne facem noi, putorile inapte, daca tu, la facultatea aia pe care spui ca o ai, nu ai invatat nici macar compunerea si vrei sa scrii texte pe care un redactor sef sa ti le "dezlege" mai intai ca pe cuvinte incrucisate.....! Te rog sa te reprofilezi pentru ca in jurnalism nu se intra .... jurnalismul il ai in sange, trebuie sa fie pasiunea vietii tale, familia ta! Nu trebuie sa ai prestanta, voce buna si citez:"Mi-a zis un om mare ca am talent de jurnalista. Stapanire de sine, voce buna, mimica si mai ales seriozitate. Si mi-a intrat in cap. Am tinut la ideea asta mereu. Am visat naiv ca o sa ajung sus"...Of, of, of... Mare-i gradina presei romanesti si multi au mai scapat prin ea. Macar poate nu scapa si Tamara, daca intelege si se reprofileaza. Pleaseeeeeee!! O pleaseeee, pleaseeee.... Acum serios, nici daca voiam nu gaseam asa faza tare pentru cartea mea, pentru ca scriu ceva despre o istorie a prostiei provinciale. Deci nu dezarma Tamara, vedeta ajungi sigur, cand o sa lansez cartea! Si nu cumva sa te apuci de presa! Vezi de crosetat, de spalat cu mopul... ca uite Elena Udrea, a ajuns ministresa, ce mama dreaq!

Niciun comentariu: